Notificare de prelucrare a datelor cu caracter personal
- Cine suntem
WESTTELEFOANE SRL., cu sediul social în Romania, str. Calarsilor, nr 51, Tg Mures, jud, Mures, inregistrata la Registrul Comertului Braila sub nr. J09/664/2019, CUI CUI: 350000, J26/000/2019, este o firmă ce se ocupă cu comerțul online, precum si magazine fizice de vanzare-cumparare telefoane mobile si accesorii.
.
- Date personale pe care le prelucrăm
WESTTELEFOANE SRL este un operator de date cu caracter personal.
Colectăm următoarele tipuri de date personale de la dvs.: • Nume, prenume • Email • Telefon • Adresă de preluare • Adresă de facturare • IBAN • Bancă • Adresă de înapoiere • Adresă de livrare • Pseudonim • IMEI • Mesaj • ID Client • ID Tranzacții • Lista tranzacții • Istoria navigării
- De ce avem nevoie de ele
Avem nevoie de datele dvs personale pentru următoarele prelucrări: În temeiul legal al interesului legitim al WESTTELEFOANE SRL de a vă răspunde mesajelor dvs din formularul de contact:
• Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru a vă putea personaliza adresarea.
• E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a vă răspunde la mesaj
• Telefon – numărul de telefon îl folosim pentru a vă răspunde mai rapid la mesaj
• Mesaj – aici puteți detalia nevoile dvs În temeiul legal al interesului legitim al west-tel
WESTTELEFOANE SRL de a vă permite să urmăriți istoria comenzilor dumneavoastră:
• Lista tranzacții – puteți vedea aceste informații în contul dumneavoastră.
În temeiul legal al executării contractului la inițiativa persoanei vizate:
Crearea contului de client, achiziția și livrarea produselor:
• Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru identificarea clientului
. • E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a putea comunica.
• Telefon – numărul de telefon îl folosim atât pentru a confirma comenzile cat si pentru serviciul de curierat
• ID Client – la crearea unui cont se creează un ID Client pentru a vă putea identifica drept client unic în baza de date.
• ID Tranzacții – fiecare comandă unică are un identificator unic.
• ID Tranzacții Card – orice achiziție cu cardul primește un identificator unic.
• Adresă de preluare – pentru a ști de unde vă preluăm telefonul
• Adresă de facturare – pentru detaliile fiscale de facturare
• IBAN – pentru a vă putea plăti, dacă vindeți telefonul
• Bancă – pentru a vă putea plăti, dacă vindeți telefonul
• Adresă de înapoiere – pentru a vă înapoia telefonul, dacă îl solicitați înapoi
• Adresă de livrare – pentru a vă livra telefonul achiziționat Asistență și suport clienți:
• Nume și prenume – avem nevoie de aceste date pentru identificarea clientului.
• E-mail – adresa de e-mail o folosim pentru a putea comunica.
• Telefon – numărul de telefon îl folosim pentru a putea comunica.
• ID Comandă – avem nevoie de aceste date pentru a identifica problema
Cu consimtamantul dumneavoastra, prelucrăm și următoarele date cu caracter personal: Comportament online:
• Istoria navigării – partajăm aceste informații cu partenerii noștri descriși în politica de cookies pentru a vă putea livra oferte personalizate.
Mai multe informații regăsiți în pagina noastră de cookie-uri.
- Ce facem cu ele Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate în cadrul companiei WESTTELEFOANE SRL situată în România.
Găzduirea și stocarea datelor dumneavoastră are loc/……………………..pe serverele …………………………, ce acționează în calitate de subîmputernicit persoana împuternicită……………….. ce asigură administrarea și mentenanța site-ului west-tel.ro în numele WESTTELEFOANE SRL .
Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate și de către …………. ce acționează în calitate de persoană împuternicită asigurând dezvoltarea interfeței site-ului west-tel.ro…………….. are acces la date personale doar în caz de incident, ei nu vor stoca pe infrastructura lor IT date cu caracter personal ale vizitatorilor și clienților WESTTELEFOANE SRL. Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate și de către ……………….. ce acționează în calitate de persoană împuternicită asigurând livrarea mesajelor tranzacționale pe mail și pe SMS către clienții WESTTELEFOANE SRL Twilio, INC este o companie din Statele Unite. Conformitatea transferului internațional de date cu caracter personal este asigurată de acordul Standard Contractual Clauses semnat între Twilio, INC și FLIP TECHNOLOGIES SRL. Codul IMEI al telefonului pe care îl vindeți este prelucrat de către Phonecheck Solutions, LLC, o companie din Statele Unite ce acționează în calitate de operator de date cu caracter personal oferind WESTTELEFOANE SRL informații tehnice despre telefonul pe care îl vindeți (producător, blocare în rețea, blocare software, date de diagnoză, sănătatea bateriei, autenticitatea componentelor, erase & reset). Date de identificare directe nu ajung la Phonecheck Solutions, LLC. Datele dumneavoastră personale sunt prelucrate și de către Intercom R&D Unlimited Company din Irlanda ce acționează în calitate de persoană împuternicită asigurând gestionarea serviciului de chat, precum si de Survey Sparrow Inc (SUA), entitate care colecteaza scorurile de satisfactie clienti. ID-ul de tranzacție cu cardul și suma aferentă tranzacției sunt prelucrate de către PayU ce acționează în calitate de operator de date personale asigurând serviciul de intermediere plată cu cardul WESTTELEFOANE SRL nu are acces la datele dumneavoastră de card, acestea sunt prelucrate doar de către PayU. Datele dumneavoastră personale ajung și la diverși curieri ce acționează în calitate de operatori de date cu caracter personal și care vă livrează produsele achiziționate, returnate sau solicitate înapoi sau la diversi parteneri contractuali ai WESTTELEFOANE SRL, de ex: societati bancare ce furnizeaza clientilor servicii de creditare pentru achizitia de produse (ex: Oney Bank), inclusiv parteneri catre care sunt externalizate anumite servicii (ex: servicii contabile, furnizorii serviciilor de creditare pentru care ati optat etc), WESTTELEFOANE SRL asigurandu-se pentru fiecare caz in parte, ca acesti parteneri respecta masurile legale de protectie a datelor cu caracter personal la care au acces in executarea contractelor incheiate cu WESTTELEFOANE SRL. In anumite situatii WESTTELEFOANE SRL este obligat conform legii sa transmita datele dvs. cu caracter personal catre autoritati ale Statului, in caz de frauda sau la solicitarea expresa a acestor autoritati.
Datele dvs personale pentru istoria navigării sunt transmise partenerilor noștri descriși în politica de cookies. Vă rugăm consultați descrierea acestor parteneri în această pagină. Datele dumneavoastră personale mai sunt partajate, la alegerea dumneavoastră, cu partenerul nostru TBI Bank EAD Sofia – Sucursala Bucuresti, ce acționează în calitate de operator de date cu caracter personal asigurând finanțarea achizițiilor dumneavoastră. Politica lor de prelucrare a datelor personale se poate consulta la https://tbibank.ro/despre-tbi-group/politica-de-confidentialitate/
5. Cât timp păstrăm datele cu caracter personal
Datele dumneavoastră cu caracter personal din cadrul mesajelor și a chat-ului vor fi ținute timp de un an de la ultima comunicare, dacă nu deveniți clientul nostru. Datele dumneavoastră cu caracter personal din cadrul contului vor fi ținute timp de trei ani de la ultima activitate în cont sau până când ne veți solicita ștergerea contului (din interfața contului sau prin email).
Datele cu caracter personal care sunt cuprinse în documentele financiar-contabile sau în documente care se anexează documentelor financiar-contabile, vor fi păstrate 10 ani conform dispozițiilor art. 38 din Anexa 1 la Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, emis de Ministerul Finanțelor Publice și nu vor fi accesate în niciun alt scop decât scopul legal pentru care sunt arhivate. După 10 ani aceste date vor fi distruse. Datele dumneavoastră privind activitatea online vor fi ținute pe perioada de viață a cookie-urilor sau până când decideți să ștergeți cookie-urile.
- Care sunt drepturile dvs?
- Dacă aveți motive să credeți că orice date personale pe care le deținem despre dvs sunt incorecte sau incomplete, aveți dreptul să solicitați să vedeți aceste informații, să le rectificați sau să cereți să fie șterse, să solicitați restricționarea prelucrării sau să vă opuneți prelucrării și de asemenea aveți dreptul la portabilitatea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi vă rugăm să ne contactați la ………………………………….. Dacă doriți să înaintați o plângere legată de modul în care v-am procesat datele personale, contactați responsabilul cu protecția datelor la următoarea adresa de e-mail dataprotection@flip.ro. Responsabilul cu protecția datelor va lua legătura cu dumneavoastră pentru a rezolva problema ridicată. De asemenea puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter personal la www.dataprotection.ro și puteți depune o plângere la ei.