TERMENI SI CONDITII
VĂ RUGĂM SĂ CITIȚI ACEST DOCUMENT CU ATENȚIE ÎNAINTE DE A UTILIZA SERVICIILE NOASTRE
- Scurte detalii despre noi
Documentul acesta (publicat în format electronic la adresa: www.west-tel.ro), împreună cu toate celelalte documente la care face referire, reprezintă ceea ce vom denumi generic ”Termeni și Condiții” sau ”Termenii”, adică regulile care reglementeaza interactiunea si relatia comerciala dintre noi, care operăm acest site și tine, care decizi să accesezi site-ul www.west-tel.ro, sa iti creezi un Cont si, dupa caz, sa vinzi un Bun sau sa achiziționezi un Produs sau un Serviciu. Acest document Termeni si Conditii, precum si toate celelalte documente la care se face referire in cuprinsul sau, reprezinta Contractul care se incheie la distanta intre noi si tine, prin mijloace electronice si care reglementeaza drepturile si obligatiile fiecaruia dintre noi, in functie de calitatea pe care o detinem: tu – Vizitator, Utilizator, Client (Vanzator sau Cumparator) iar noi – Wes-tel, fiecare denumit in mod individual si generic “Partea” si impreuna “Partile”.
- Cine suntem noi?
Mai jos regăsești și datele noastre de identificare: Denumire Societatea WESTTELEFOANE SRL.,capital social 200lei, cu sediul social în Romania, str. Calarasilor, nr 51, Tg Mures, jud, Mures, inregistrata la Registrul Comertului Braila sub nr. J09/664/2019, CUI CUI: 350000, J26/000/2019 (denumita in continuare WEST-TEL), E-mail contact@west-tel.ro,.
Pe lângă denumirea oficială de mai sus, o să ne mai găsești in documente, informari publice, diverse materiale publicitare, sub denumirea de brand West-tel”, denumire pe care o vom folosi si in cuprinsul prezentului document Termeni si Conditii, alternativ cu ”noi”.
1.2. Ce facem noi? West-tel este entitatea juridica, avand datele de identificare anterior mentionate, care detine si administreaza platforma West-tel.ro, care operează pe site-ul https://www. West-tel (”Site-ul” sau ”Platforma”) si prin intermediul căreia persoanele interesate pot achiziționa de la Vânzători sau direct de la West tel telefoane mobile second-hand si noi, reconditionate (”Cumpărătorii”), precum si accesorii. O parte din stocul de telefoane mobile listate spre vanzare pe Platforma aparține Vânzătorilor, persoane fizice, iar o altă parte din stoc aparține West tel. In ambele situații, telefoanele mobile sunt second-hand si au trecut anterior listarii pe Platforma printr-un proces de reconditionare. De asemenea, prin intermediul Platformei vei mai găsi și alte produse de vânzare, precum accesorii pentru telefoanele mobile. Accesarea Platformei se poate face de oricine, dar ca să poți utiliza Platforma si beneficia de Produsele si Serviciile oferite, in calitate de Utilizator, trebuie să citesti si sa accepți in prealabil continutul acestui document Termeni si Condiții. În cazul în care nu vei accepta acest document Termeni si Conditii, nu vom intra intr-o relatie contractuala cu tine si, in consecinta, nu vei putea achizitiona Produse si nu vei putea beneficia de Serviciile oferite de West-tel.
1.3. Cine ești tu? În momentul în care intri pe site, ești o persoană care caută informații despre ceea ce facem (și sperăm că te vom convinge să apelezi la serviciile noastre sau să achiziționezi un produs de la noi), adică un ”Vizitator”.
În momentul în care iti vei crea cont la noi pe Site, vei deveni un “Utilizator” si vei intra in aceasta calitate, într-o relație contractuală la distanta cu noi, prin acceptarea prevederilor prezentului document Termeni si Conditii.
Daca vei alege sa beneficiezi de Produsele si Serviciile oferite de West-tel, vei deveni “Client.
2 1.4. Definiții și alte aspecte Pe parcursul acestui document, vei vedea că anumiți termeni sunt scriși cu majuscule (literă mare). Noi i-am definit și explicat iar pentru ușurința parcurgerii textului, te poți întoarce mereu la această parte a documentului.
Campanie- Actiunea de promovare temporara a unor anumite Produse si/sau Servicii, conform strategiei West tel de marketing si vanzari
Client- Persoana fizică de peste 18 ani sau persoana juridică care detine un Cont pe Site si inregistreaza o Comanda in calitate de Cumparator
Comandă – Operațiunea prin care un Client, in calitate de Cumparator, solicita Produse sau Servicii oferite pe Platforma de West tel, consemnata in scris, pe suport durabil (ex: e-mail, suport fizic)
Consumator – Clientul persoana fizica, care in calitate de Cumparator, incheie un contract la distanta cu West tel, prin mijloace electronice, fara prezenta fizica a partilor (ex: contract de Servicii sau contract de achizitie Produse), si care beneficiaza astfel de protectie suplimentara in baza legislatiei specifice (ex: drept de retragere din contract, garantia de conformitate a Produselor, drepturi de informare etc).
Cont – Sectiune din Site accesibila pe baza de inregistrare cu adresa e-mail si parola, care permite Utilizatorului sa transmita o Comanda ( in calitate de Cumparator) , sa achizitioneze Produse, sa transmita recenzii, sa formuleze cereri de retur, sesizari si reclamatii etc si care contine date cu caracter personal ale Utilizatorului, date de preluare Bun sau, dupa caz, de livrare Produse si facturare, istoricul Comenzilor, informatii despre conturi IBAN etc.
Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile existente in Cont sunt corecte, complete și actualizate iar datele de acces la Cont (email si parola) nu vor fi încredințate niciunei terțe persoane, fiind răspunzător de integritatea și păstrarea acestora. Contract Este Contractul incheiat la distanta intre West tel si Client, in calitatea sa de Vanzator sau Cumparator, prin mijloace electronice si fara prezenta fizica a Partilor. Contractul este alcatuit din prezentul document Termeni si Conditii, Comanda acceptata si toate celelalte documente mentionate in acesta, elaborate sau, dupa caz, acceptate si insusite de Parti, care reglementeaza drepturile si obligatiile acestora, in functie de calitatea lor contractuala (West tel, Utilizator, Client, Vanzator, Cumparator).
Cumpărător – Clientul care transmite pe Platforma o Comanda de achizitie Produse.
Preț de Vânzare (sau Preț West tel) Prețul afișat de West tel pentru Produsele listate pentru Vanzare Site, stabilit în mod independent de către West tel conform politicii sale comerciale și care reprezintă prețul final pe care Cumparatorul trebuie să-l achite pentru Produs (nu contine eventuale costuri de ambalare si/sau livrare). Pret Anterior de Vanzare Reprezinta in cazul reducerii Pretului de Vanzare al unui Produs cu publicitatea acestui beneficiu (de ex. In cadrul Campaniilor de reduceri), cel mai scazut Pret de Vanzare practicat pe Site de West tel pentru respectivul Produs in perioada ultimelor 30 de zile inainte de data aplicarii reducerii si este publicat pe Site. Daca Produsul nu a fost disponibil pentru vanzare pe toata durata celor 30 de zile, Pretul Anterior de Vanzare va fi cel mai mic Pret de Vanzare practicat in respectiva perioada de West tel. Daca reducerea aplicata Pretului de Vanzare este majorata treptat pe parcursul aceleiasi campanii de reduceri, Pretul Anterior de Vanzare este considerat Pretul de Vanzare fara reducere inainte de prima aplicare a reducerii de Pret de Vanzare. In mesajele scrise, Pretul Anterior va putea fi mentionat si grafic, sub forma pretului respectiv taiat cu o linie. Procesul Setul de acțiuni desfasurate de West tel care stă la baza verificării tehnice, operaționale și estetice a Bunurilor, anterior punerii acestora in Vânzare pe Site.
Produs Bunurile mobile de tip electronic puse de West tel la Vânzare pe Site pentru a fi cumpărate, precum și Bunurile trimise de Vânzători după ce trec prin Proces și Oferta de Preț este acceptată de Vanzator.
Prin Produs, in cazul telefoanelor mobile de vanzare pe Platforma, se intelege telefonul si cablul de incarcare (care vor fi livrate in ambalaje specifice West tel). Site sau Platformă Domeniul de internet https://www. West-tel.ro, precum și toate subdomeniile acestuia și domeniile conexe. Specificații Caracteristicile tehnice, operaționale și estetice ale Produselor Utilizator Persoana care acceseaza Site-ul si isi creaza cont in scopul obtinerii de informatii si pentru a beneficia de Serviciile si Produsele oferite de West tel Vânzare Operațiunea prin care un Produs este achiziționat de Cumpărător. Vânzător West tel si/sau Clientul care inregistreaza pe Platforma o Comanda de vanzare Bunuri, indiferent de modul in care se solutioneaza ulterior Comanda (ex: returnare Bun ca urmare a refuzului Ofertei de Pret, listare Produs pentru Vanzare etc).
Vizitator- Persoana care acceseaza Platforma West tel in scopul de a se informa despre Produsele si Servicile disponibile, fara a-si crea un Cont de Utilizator.
Recenzie – Evaluare scrisa oferita in conditiile prezentului document, exclusiv de catre Cumparator sau Vanzator, cu privire la un Bun sau Produs sau Serviciu achizitionat de acesta de pe Site, cu scopul de a prezenta propria experienta de utilizare a Platformei, calitatea interactiunii cu West tel, calitatea Produselor si Serviciilor si concordanta acestora cu Specificatiile prezentate pe Site.
Recenzia este publicata pe Site pentru a fi disponibila spre consultare publicului. Rating Modalitate de exprimare a gradului de satisfactie al Vanzatorului/ Cumparatorului/ pentru Produsele si Serviciile achizitionate prin Platforma online West-tel.ro. Este exprimat sub forma de stele, de la una (pentru cel mai scazut grad de satisfactie) la cinci (pentru cel mai inalt grad de satisfactie) si este acordat exclusiv impreuna cu Recenzia.
Serviciile Activitatile desfasurate de West tel in beneficiul Clientilor si care constau, nelimitativ si cu titlu exemplificativ, in operatiuni de listare a Produselor pe Platforma in vederea Vanzarii, verificarea tehnica si estetica a Bunurilor transmise de Vanzator in vederea listarii pe Platforma, reparatia Bunurilor, consignatie Bunuri/Produse etc.
2. Politica comerciala online West tel. Caracteristici principale. Pe scurt: trebuie să avem cu toții o atitudine corectă și să nu folosim Site-ul în modalități care contravin legii sau bunelor moravuri. Dacă suspectăm că intenția ta nu este aceea de a căuta informații despre Produse si Servicii si/sau de a le achiziționa, ne rezervăm dreptul să nu îți permitem să plasezi o Comandă sau chiar să îți limităm accesul la Site. Comanda pe care o plasezi la noi pe Site se va considera acceptată doar în momentul în care îți vom confirma acest lucru prin una din modalitățile prevăzute în acest document sau pe Site.
2.1. Accesul la Platformă în vederea efectuării unei Comenzi este permis oricarei persoane care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a vinde sau achiziţiona de la noi unul sau mai multe Bunuri sau, dupa caz, Produse, cu respectarea prevederilor prezentului document.
2.2. Dacă ai autorizat o persoană minoră să folosească Site-ul, ești unic si intergral răspunzător de întregul comportament al acesteia pe Site, inclusiv de orice acțiune pe care minorul o întreprinde si de eventualele prejudicii sau daune pe care le poate genera.
2.3. Este strict interzisă utilizarea abuzivă a Platformei, adica utilizarea acesteia intr-un mod contrar bunelor practici in domeniu, reglementarilor si legislatiei in vigoare, sau in oricare alt mod ce poate prejudicia West tel, Afiliatii sau partenerii contractuali ai West tel.
2.4. Ne rezervăm dreptul de a-ți refuza accesul la o parte sau la toate funcțiile Platformei și de a restricționa procesarea și/sau livrarea unei Comenzi dacă, în opinia noastră rezonabilă, există suspiciuni de fraudă din partea ta, dacă ai un comportament care ne poate prejudicia interesele sau pe cele ale Afiliaților/Partenerilor noștri sau dacă utilizezi în mod abuziv Platforma.
2.5. Prin accesarea si utilizarea Platformei, deschiderea unui cont şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi, accepți şi ești de acord cu forma de comunicare la distanţă (ex: telefonic sau e-mail) prin care ne derulăm operațiunile.
2.6. Toate informațiile furnizate pentru descrierea Produselor (inclusiv, dar fără a se limita la imagini statice ori dinamice, text descriptiv, prezentări grafice ori video) au rol exclusiv de prezentare si informare iar West tel depune toate diligenţele rezonabile pentru a asigura corectitudinea informațiilor cu privire la prețuri, Produse și Specificațiile acestora, prezentate pe Platformă.
2.7. Dacă prețurile sau orice alte detalii în legătură cu Specificațiile Produselor au fost afișate eronat pe Platformă, din orice motiv, și ai plasat o Comandă, te vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp, în legătură cu eroarea produsa. In acest caz vom face toate demersurile rezonabile ca sa onoram Comanda in conditii similare celor publicate pe Site si sa remediem eventualele inconveniente produse.
2.8. Vom putea publica pe Platformă informații despre Produse și/sau Campanii promoționale inclusiv ale unor parteneri West tel, disponibile pentru o anumită perioadă de timp și în limita unui stoc disponibil. Te rugăm să ai în vedere că vor putea exista situații în care nu vom putea afișa stocul sau să actualizăm datele în timp real, dar te vom informa despre diferentele fata de situatia reala până să confirmăm Comanda, astfel incat tu sa poti decide dacă accepți sau nu noile condiții.
2.9. Produsele care fac obiectul Vânzării în cadrul unei promoţii sau campanii de orice tip se vor supune şi Termenilor şi Condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii, pe care ți le vom aduce la cunoștință si care se vor completa cu prevederile prezentului document.
2.10. Orice promoții prezentate pe Platformă sunt valabile pe durata menționată. În cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor disponibile. 2.11. Notificarea primită prin e-mail de tine după transmiterea Comenzii, cu privire la inregistrarea respectivei Comenzi are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi. Asta înseamnă că nu se încheie un contract de vanzare Produse sau prestare Servicii între noi la acel moment. Comanda ta se consideră acceptată de către noi, iar contractul de vanzare – cumparare Produse sau prestare Servicii (ex: servicii de consignatie Bunuri) incheiat in conditiile prezentului document si cu respectarea specificatiilor din Comanda, la momentul confirmarii de catre West tel a Comenzii tale, adica: – la confirmarea de catre West tel a Comenzii, adica a disponibilitatii Produselor, in conditiile comandate de tine. În cazul în care ai făcut deja plata pentru respectiva Comandă și nu o putem onora, îți vom comunica aceasta situatie si iti vom returna sumele achitate, in masura posibilitatilor, in aceeasi modalitate in care ai efectuat tu plata.
2.12. Pentru motive justificate (inclusiv, dar fără a se limita la, lipsa din stoc a unor Produse), ne rezervăm dreptul de a propune modificarea tipului ori cantitatii Produselor din Comandă. Într-o astfel de situaţie, te vom înştiinţa imediat cu privire la modificarea intervenită, iar tu vei putea să accepți sau să refuzi modificarea Comenzii. În cazul în care refuzi, Comanda se consideră anulata, iar părţile vor fi repuse în situaţia anterioară emiterii Comenzii (inclusiv prin rambursarea de către noi a oricăror sume încasate de la tine, dacă este cazul) și fără să avem vreo răspundere față de tine.
2.13. West tel accepta Comanda ta si o confirma prin /SMS/e-mail/notificare push sau alt mod pe care îl avem implementat la momentul respectiv si care permite consemnarea pe suport durabil a acesteia. Ca regula, odata cu confirmarea Comenzii vei primi si informatii referitoare la preluarea Bunurilor si/sau livrarea Produselor. Te rugăm să ai în vedere că din Contractul incheiat cu tine la distanta (contract de vanzare Produse sau, dupa caz, contract de Servicii, ex: preluare in consignatie) face parte prezentul document, Comanda precum și toate înțelegerile ulterioare dintre noi și tine cu privire la Comandă, consemnate în scris, pe suport electronic sau pe suport fizic.
2.14. Transferul riscurilor. West tel este raspunzator de riscul de deteriorare sau pierdere a Bunului/Produsului pe toata perioada in care acesta se afla in posesia sa, precum si pe toata perioada de livrare, transport, manipulare si depozitare, in cazul in care serviciile de transport, manipulare si depozitare sunt efectuate de catre West tel sau au fost contractate de West tel. In relatia cu Vanzatorul Bunurilor, rscurile de deteriorare sau pierdere a Bunurilor se suporta de West tel incepand cu momentul preluarii de catre curier a Bunurilor de la acesta si inceteaza in cazul returnarii, la momentul predarii de catre curier a Bunului catre Vanzator. In relatia cu Cumparatorul, riscurile de deteriorare sau pierdere a Produselor se transfera catre Cumparator (sau persoana desemnata de acesta cu primirea) la momentul predarii catre acesta a Produselor de catre curier iar in caz de retur, sunt asumate de West tel de la momentul preluarii Produsului de la Cumparator de catre curier.
2.15. Recenzii si Rating. In urma finalizarii unei Comenzi si a Vanzarii Produsului, Clientul are posibilitatea ca la initiativa sa sau ca raspuns la solicitarea expresa a West tel, prin optiunile disponibile in Contul de Utilizator, pe Platforma sau puse la dispozitia sa printr-un mail de informare transmis in acest scop de West tel, sa prezinte pe scurt, referitor la Produsele sau Serviciile achizitionate, parerea personala referitoare la calitatea acestora si conformitatea cu informatiile furnizate de West tel. Recenzia va fi insotita de o evaluare in stele a nivelului de satisfactie al Clientului, acesta putand opta intre o stea, pentru cel mai scazut nivel de satisfactie, si 5 stele pentru cel mai inalt grad de satisfactie, aceasta evaluare neputand fi acordata decat la momentul si impreuna cu Recenzia.
West tel permite transmiterea de Recenzii doar persoanelor pentru care rezulta din evidentele West tel ca au achizitionat respectivul Produs sau Serviciu prin Platforma, garantand Consumatorilor care consulta Recenziile, aceasta provenienta. Recenziile sunt filtrate de West tel anterior postarii pe Site, astfel incat sa se asigure respectarea unui limbaj corespunzator, West tel rezervandu-si dreptul de a nu posta Recenziile care contin un limb vulgar, neclar si agresiv. Recenziile sunt postate, in functie de functionalitatile Platformei, pe pagina principala a Platformei, intr-o sectiune dedicata Recenziilor si/sau pe pagina dedicata fiecarui Produs in parte. Recenziile sunt vizibile Consumatorului in ordinea calendaristica a postarii lor pe Site, pentru o perioada de cel putin 1 an de la postare.
2.16. Ne poți contacta în general la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Comanda, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor. În funcție de dezvoltările tehnice ale Site-ului, este posibil să ai la îndemână și alte metode de comunicare cu noi (precum chat online, comunicare din Contul tău de Utilizator/Client, rețele de socializare etc.), pe care ți le vom aduce la cunoștință. Cu toate acestea, în cazul în care nu ne sesizezi despre aceste neconcordante sau disfunctionalitati anterior emiterii confirmarii Comenzii 10 sau începerii prestării Serviciilor, corectiile nu se vor mai putea face decât în cazuri excepționale, daca nu implică un efort disproporționat din partea noastră iar uneori vor putea presupune costuri in sarcina ta (de ex: costuri impuse de entitatile finantatoare, partenere West tel, in cazul optiunii de plata a Produselor prin credit, cand procedura de verificare a eligibilitatii tale a fost deja demarata de aceste entitati pentru sumele mentionate in Comanda, iar aceste valori se modifica).
2.17 Clientul West tel care opteaza pentru emiterea facturii pe persoana juridica, pierde calitatea de Consumator in relatia contractuala cu West tel, West tel putand decide in mod unilateral dar transparent, retragerea sau pastrarea in relatia cu acestia a drepturilor stabilite de lege in beneficiul exclusiv al Consumatorului. Referintele din cuprinsul prezentului document la Consumator nu se vor aplica si persoanelor juridice. Orice sesizare sau solicitare de informații se va face doar prin intermediul secțiunii ”Contact” din Platformă sau prin intermediul altor functionalitati ale Platformei, in curs de dezvoltare. Rețelele sociale (Instagram, Facebook, TikTok etc.) nu reprezintă canale oficiale de comunicare iar plangerile si solicitarile de informatii transmise prin intermediul acestora nu vor fi luate în considerare in procesul de raspuns la solicitari de informatii si/sau procesul de solutionare a plangerilor.
- Cum funcționează West-tel?
Te rugam ca ori de cate ori intentionezi sa achizitionezi un Produs de pe Platforma West-tel, pentru care garantam functionarea optima, sa verifici categoria estetica a acestuia si sa te asiguri ca este in acord cu ceea ce iti doresti pentru Produsul respectiv.
Produsele cu continut digital sunt furnizate cu software corespunzator si depunem toate diligentele pentru a informa Cumparatorul in conditiile legii cu privire la actualizarile disponibile, inclusiv actualizarile de securitate, necesare pentru functionarea corespunzatoare a Produselor. West-tel nu raspunde de neconformitatea Produselor in cazul in care Cumparatorul nu opereaza actualizarile de software iar functionarea defectuoasa a Produselor este cauzata in exclusivitate de lipsa acestor actualizari. Cumparatorul intelege si accepta prin prezentul document ca in considerarea specificului second-hand al Produselor comercializate de West-tel, acesta nu poate garanta intotdeauna furnizarea de actualizari de catre producator, motiv pentru care Cumparatorul intelege ca in cazul in care nu primeste astfel de actualizari, independent de vreo culpa West-tel, sa renunte la dreptul de a invoca neconformitatea Produselor pentru acest motiv.
Pe Site vei găsi și alte Produse specifice, precum accesorii pentru dispozitivele electronice iar in funcție de dezvoltările Platformei si strategia comerciala West-tel, este posibil ca la un moment dat să diversificăm gama de Produse și să oferim inclusiv Servicii conexe, despre care te vom înștiința.
Optiuni de cautare Produse pe Platforma
Cautarea Produselor in Platforma online West-tel.ro se poate face prin urmatoarele metode:
● accesarea motorului de cautare disponibil in partea de sus a Site-ului si pagina de Produse disponibila in sectiunea „Cumpara”.
● Utilizatorii Site-ului pot introduce in motorul de cautare cuvinte cheie precum denumirea Produsului dorit sau denumirea brandului
. ● In cazul in care Utilizatorul introduce partial numele Produsului sau alte date de identificare, Platforma online va returna sugestii de cautare cat mai apropiate de datele introduse.
In pagina disponibila in sectiunea „Cumpara” Utilizatorii pot ordona Produsele dupa urmatoarele criterii:
● pret crescator (sunt afisate de la cel mai ieftin produs la cel mai scump)
● pret descrescator (sunt afisate de la cel mai scump produs la cel mai ieftin)
● recomandari West-tel (sunt afisate cele mai populare produse)
Pentru a obtine un rezultat cat mai apropiat de Produsul dorit, Utilizatorii Site-ului au posibilitatea de a filtra Produsele dupa urmatoarele criterii: pret, brand, culoare, conditie estetica, memorie interna, retea, procesor, sistem de operare, sloturi sim.
Cum pot cumpara Produse? Plasarea Comenzilor. Pe scurt: îți explicăm modalitatea în care poți plasa o Comandă pentru un Produs, cum procesăm comenzile, care sunt drepturile și obligațiile noastre și ale tale, când considerăm o Comandă finalizată și cum trebuie să procedezi pentru efectuarea plății.
Achizitionarea Produselor listate pe Platforma se face in exclusivitate printr-o Comandă de achizitie plasata pe Site, conform indicațiilor de mai jos.
In vederea efectuarii unei Comenzi de achizitie Produse, poti face selectia acestora cu sau fără înregistrarea unui Cont în prealabil, prin adăugarea Produselor dorite în coșul de cumpărături.
Te rugăm să ai în vedere că fiecare Produs respecta Specificațiile afișate pe Platformă, iar alte detalii privind modalitatea de utilizare (precum manualul de instrucțiuni sau de utilizare, cu indicatii inclusiv referitoare la accesarea actualizarilor de software) le vei regăsi ulterior în e-mail sau în Contul de Utilizator, in functie de efectuarea sau nu a unei Comenzi de achizitie. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil in masura in care respectivul Produs va exista in stocul West-tel la momentul efectuarii Comenzii si a confirmarii acesteia. Pentru a cumpara un Produs pe Platforma sau pentru a achizitiona Produsele selectate conform articolului anterior si incarcate in cosul de cumparaturi, va trebui insa să îți faci un Cont în secțiunea dedicată din Platformă, potrivit instrucțiunilor existente pe Platformă la momentul respectiv (cum ar fi cu o adresă de e-mail și o parolă, o adresă de e-mail la care îți generăm noi un Cont, identificare cu un cont de rețea socială precum Facebook/Google sau altă metodă disponibilă). Prin crearea unui Cont, vei putea gestiona mai eficient Comenzile plasate pe Platformă, având posibilitatea de a vizualiza în Cont informații despre Comenzi anterioare, facturi fiscale, garanții etc. Contul iti va permite totodata ca, in functie de interesele tale, sa si vinzi Produse pe Platforma. Te rugăm să reții că nu putem inregistra si finaliza o Comanda fără crearea unui Cont, iar comenzile nu pot fi altfel plasate decât prin intermediul Platformei (nu și prin telefon, e-mail, rețele sociale etc.) Atenție! Toate datele pe care ni le furnizezi trebuie să fie reale! Nu răspundem pentru niciun fel de prejudiciu, direct sau indirect, care ar putea rezulta din nefurnizarea informațiilor reale sau din furnizarea unor informații incomplete sau eronate.
Comenzile pot fi plasate oricând dar ele trebuie verificate (pentru disponibilitatea stocurilor) si confirmate de West tel, ceea ce se face ca regula de către un operator doar în zilele lucrătoare (de luni pana vineri; fara sambata, duminica si zilele declarate libere la nivel national), între orele 8-17. Orice Comandă plasată într-o zi de sâmbătă, duminică sau în orice zi declarată prin lege libera va fi verificata si confirmata începand cu ziua lucrătoare imediat următoare transmiterii si inregistrarii acesteia.
Ne obligam să verificam și să iti confirmăm Comenzile in scris, prin e-mail sau altă metodă disponibilă. In anumite cazuri, este posibil sa nu reușim să validăm Comanda (ex: stoc indisponibil), caz in care iti vom comunica in scris anularea acesteia si returnarea sumelor deja achitate, dupa caz.
Adăugarea unui Produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu duce la înregistrarea unei Comenzi și implicit nici la rezervarea automată a Produsului adăugat în coșul de cumpărături. Contractul de vanzare – cumparare a Produsului se considera incheiat la distanta, intre noi si tine, conform mentiunilor din art. 2.11 (adica la data confirmarii de catre West-tel a comenzii tale), este alcatuit din prezentul document Termeni si Conditii, din Comanda, confirmarea Comenzii si orice documente subsecvente, si este reglementat si se completeaza cu dispozitiile legale in materia protectiei consumatorului in cadrul contractelor incheiate la distanta, prin mijloace electronice, fara prezenta fizica a partilor. Comanda ta va fi considerată finalizată la data incasarii de catre West-tel prețului Produselor din Comanda si livrarea acestora catre tine (conform prevederilor de la art. 3.2.5). Plata se poate efectua prin una dintre modalitățile de plată acceptate de noi astfel cum sunt indicate expres pe Platformă si in prezentul document iar alegerea metodei de plata o poti face pana la momentul inregistrarii Comenzii in Platforma .
Prin plasarea Comenzii, ne confirmi că toate datele pe care le-ai furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Prin plasarea unei Comenzi, recunoști în mod explicit că respectiva
. Prin crearea unui Cont sau, după caz, inregistrarea/plasarea Comenzii, ești de acord că putem să te contactăm, prin orice mijloc disponibil, respectiv sistem automatizat de apel fără intervenție umană, fax, e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea ta pentru procesarea si finalizarea Comenzii. Lipsa unui răspuns din partea ta, prin una din modalitățile de comunicare puse la dispoziție prin Platformă la solicitările noastre poate duce la invalidarea și anularea Comenzii, caz în care este posibil ca Produsele să nu mai fie ulterior disponibile pentru o nouă Comandă.
Produsele cumpărate prin intermediul Platformei nu pot fi revândute sau distribuite în scopuri comerciale, fiind destinate uzului personal. Ne rezervăm dreptul de a limita achiziționarea Produselor la un număr maxim de Produse pentru fiecare Cumpărător, numărul fiind determinat în mod independent de către West-tel și comunicat Clientului anterior inregistrarii Comenzii sau cu ocazia confirmarii acesteia, caz in care vor fi returnate Cumparatorului diferentele intre eventualele sume deja achitate si contravaloarea Produselor acceptate pentru Vanzare.
Anularea si modificarea Comenzilor
Vom putea anula o Comandă inregistrata de tine, chiar si dupa confirmarea acesteia de catre noi, cu notificarea ta ulterioară și fără ca o astfel de anulare să atragă vreo răspundere a noastră față de tine, în următoarele cazuri:
● banca care ți-a emis cardul nu acceptă tranzacția, în cazul plății online;
● procesatorul nostru de carduri cu care colaborăm nu validează tranzacția (de exemplu, fie pentru că nu sunt fonduri suficiente, fie din alte motive, conform politicii procesatorului), în cazul plății online;
● finalizarea Plății nu se realizează în termenul indicat prin factura proformă, în cazul plății prin transfer bancar/internet banking;
● datele pe care ni le furnizezi cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;
● nu ne confirmi Comanda atunci când te contactăm în acest scop;
● considerăm în mod rezonabil că prin accesarea Platformei şi plasarea Comenzii urmărești un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii nouă, Afiliaților sau Partenerilor noștri;
● oricare dintre Termenii şi Condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.
În cazul în care vom anula Comanda in conditiile mentionate la paragraful anterior, după efectuarea si incasarea Pretului, îți vom returna Pretul incasat, cu excepția eventualelor comisioane bancare, care sunt în sarcina ta si sub conditia returnarii de catre tine a Produselor ce au fost obiectul Comenzii, in cazul in care Produsele au fost deja livrate.
In cazul in care dupa inregistrarea unei Comenzi doresti modificarea acesteia, te rugam sa ai in vedere ca putem efectua modificarile doar pana la momentul confirmarii acesteia de catre noi. Modificarea o poti face prin optiunea existenta in Contul tau de Utilizator si doar in cazuri exceptionale prin contactarea directa a reprezentantilor West-tel. Dupa confirmarea Comenzii de catre noi, daca doresti sa o modifici, este posibil ca acest lucru sa nu se poata realiza si sa presupuna anularea Comenzii si transmiterea unei Comenzi noi (cu riscul ca Produsele sa nu mai fie disponibile sau conditiile de Vanzare sa fie altele), termenele de procesare a Comenzii si livrare sa se prelungeasca sau modificarea sa presupuna costuri suplimentare in sarcina ta (de ex: in cazul platii prin credit, daca solicitarea ta de credit a intrat in procedura de aprobare a finantatorului si modificarea acesteia presupune costuri etc).
Livrarea Comenzilor
Livrarea Produselor se va face de curierii Parteneri West-tel în termenul comunicat de West-tel impreuna cu confirmarea Comenzii sau printr-un mesaj separat, ulterior acestei confirmari. Te rugăm să reții că acest termen de livrare este unul orientativ, bazat pe comenzile anterioare din zonele respective și că poate suferi modificări, caz despre care vom depune toate eforturile să te notificăm în timp util. Nu vom răspunde pentru întârzierile în livrarea Produselor apărute din motive neimputabile nouă sau din culpa tertilor implicati in procesul de livrare (ex: transportator, curier, poștă etc.). West-tel isi rezerva dreptul ca in anumite situatii, livrarea Comenzii sa fie conditionata de incasarea prealabila a valorii acesteia sau de aprobarea entititatilor finantatoare, in cazul Comenzilor achitate prin credit sau alte modalitati de finantare (ex: rate cu card de debit), situatie care iti va fi adusa la cunostinta in mod expres.
Livrarea Produselor se va face contra-cost sau gratuit, în funcție de condițiile aplicabile Comenzii, care îți vor fi comunicate înainte de inregistrarea acesteia. Dacă este cazul, te vom informa cu privire la modalitățile de livrare disponibile și vei putea alege una dintre aceste modalități anterior inregistrarii Comenzii.
In cazul suportarii de catre noi a costurilor de livrare/transpost, vom decide in mod unilateral modalitatea de livrare (prin personal propriu sau terti subcontractanti, selectati in exclusivitate de West-tel) si iti vom comunica datele relevante pentru livrare (ex: AWB) cu ocazia confirmarii Comenzii sau ulterior acestui moment, Termenul de livrare este, ca regula, de 1-3 zile lucrătoare din momentul confirmarii Comenzii.
Momentul livrarii Comenzii este, in cazul transportului asigurat de West-tel sau prin terti contractati de acesta, momentul in care tu, in calitate de Cumparator (sau persoana desemnata de tine) intri in posesia Produsului comandat. In cazul in politica West-tel de livrare Produse permite ca tu sa contractezi separat serviciul de livrare/transport si faci acest lucru, momentul livrarii este acela in care Produsele ce fac obiectul Comenzii sunt predate de West-tel transportatorului/curierului/persoanei indicate de tine. Raspunderea in caz de deteriorare a produselor sau distrugerea acestora pe perioada livrarii (transportului) este reglementata conform precizarilor de la art. 2.16.
. Dacă ai optat pentru serviciul ”verificare la livrare” sau acesta este oferit de către West-tel, îți recomandăm să verifici cu atenție Produsele la momentul primirii acestora, in prezenta curierului. Dacă Produsele prezintă defecte, recomandarea noastră este să le dai înapoi curierului și să faci mențiune despre defectele existente în documentul care-ți va fi prezentat spre semnare. În cazul în care nu ai refuzat coletul și nu ai făcut mențiune despre aceste defecte, îți vei asuma pe deplin starea în care ai primit Produsele, care se consideră a fi conforma conditiei estetice si Specificatiilor contractate și nu vei mai putea face ulterior vreo plângere iar orice eventual prejudiciu va fi suportat integralde către tine, cu exceptia cazului in care vei demonstra ca Produsul prezenta la momentul livrarii disfunctionalitati (neconformitati cu Specificatiile tehnice) care nu puteau face obiectul unei verificari corespunzatoare la momentul livrarii.
Comanda va fi livrata către tine, în calitate de Cumpărător și titular al Comenzii, la locul comunicat prin Comanda. În cazul în care o altă persoană va primi Comanda respectiva, te rugăm să ne înștiințezi despre acest lucru în prealabil, pentru a face modificările necesare. Nu răspundem pentru prejudiciile sau situațiiile neplăcute care pot apărea din cauză că o altă persoană decât Cumpărătorul sau indicată în mod expres de Cumpărător, a preluat Comanda. Partenerul nostru insarcinat cu livrarea Comenzii va încerca să livreze Comanda de 3 ori – dacă în toate aceste încercări Comanda nu a reușit să fie livrata, aceasta se va returna către West-tel și ne rezervăm dreptul de a nu te mai lasă să plasezi o altă Comandă prin intermediul Platformei, indiferent că o faci în mod direct, prin interpuși sau folosind alte informații de contact. Livrarea se va considera efectuată prin semnarea de către tine a documentului de transport furnizat de curier sau prin semnarea de primire pe factura fiscală sau pe un alt document de livrare în cazul livrărilor efectuate de West-tel, dacă va fi cazul.
Vom depune toate eforturile pentru a asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor împreună cu Specificațiile și toate documentele însoțitoare necesare.
Ne rezervăm dreptul să întârziem sau să anulăm orice livrare a Produselor comandate dacă aceasta obligatie nu poate fi onorată din motive independente de noi, care includ, dar nu sunt limitate la: evenimente de forța majoră, acte de terorism, proteste, tulburări civile, conditii meteo extreme, campanii promotionale tip Black Friday etc.
Prețuri. Facturare. Modalitati de plată Pe scurt: pentru a beneficia de Produsele noastre, trebuie să plătești pentru ele Pretul de Vanzare sau Pretul West-tel, așa cum este acesta afișat pe Site sau comunicat la momentul inregistratii Comenzii, prin una din modalitățile disponibile (plată cu cardul/transfer bancar/numerar la momentul primirii Comenzii etc).
Prețul de Vanzare sau Pretul West-tel al Produsului este afișat pe Platformă sau comunicat Clientului anterior inregistrarii Comenzii, este exprimat în Lei și poate include sau nu T.V.A., conform legislației în vigoare. Orice taxe de transport sau livrare nu sunt incluse, cu excepția cazului în care este afișat în mod expres acest lucru anterior momentului inregistrarii Comenzii. Pretul de Vanzare sau Pretul West-tel este pretul la care Cumparatorul poate achizitiona pe Platforma respectivul Produs, corespunzator Specificatiilor tehnice si conditiei estetice selectate, si este stabilit in mod unilateral de catre West-tel, conform politicii sale comerciale.
Vom putea actualiza în orice moment Preturile de Vanzare ale Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Produse, fara a afecta Pretul de Vanzare pentru Produsele ce fac obiectul Comenzilor confirmate.
Prețul de Retail sau Pretul de Nou. Pe Site vei gasi si informatia referitoare la Pretul de Retail sau Pretul de Nou al Produsului, care reprezinta pretul mediu de vanzare, calculat ca medie aritmetica a preturilor de vanzare afisate de 4 magazine online, functionale pe piata romaneasca si relevante din perspectiva oferta produse, vizibilitate si volum vanzari, pentru un Produs cu aceleasi specificatii si caracteristici tehnice si functionale, aceeasi marca, nou si sigilat. Pretul de vanzare luat in calcul este pretul afisat de fiecare dintre cele 4 magazine online si ia in considerare, dupa caz, eventualele discounturi sau promotii aplicabile in momentul colectarii de catre West-tel a informatiei referitoare la pretul de vanzare. Pretul de vanzare utilizat la calculul Pretului de Retail sau Pretului de Nou nu este si nu poate fi influentat de eventuale promotii sau discounturi aparute ulterior colectarii de catre West-tel a informatiei referitoare la pretul de vanzare. West-tel colecteaza saptamanal pentru Produsele aflate pe stoc, ca regula in acelasi interval de timp, informatii despre preturile de vanzare practicate de cele 4 magazine,si calculeaza la aceeasi data, conform modalitatii de calcul anterior mentionate, pretul mediu de vanzare din retail al produsului nou (Pretul de Retail sau Pretul de Nou), pret care se publica pe platforma West tel si se stocheaza in baza de date interna a West-tel, impreuna cu informatiile relevante pentru respectivul calcul. Pretul de Retail sau Pretul de Nou ramane valabil si poate fi publicat timp de o saptamana, pana la data urmatorului calcul. In cazul in care pentru anumite produse nu sunt disponibile preturi de vanzare la toate cele 4 (patru) magazine online de referinta, calculul Pretului de Retail sau Pretului de Nou se va face ca medie aritmetica a preturilor de vanzare disponibile iar in cazul in care pentru un anumit produs sunt disponibile informatii referitoare la pretul de vanzare doar intr-un singur magazin online, acest pret va fi considerat ca pret mediu de vanzare din retail. Pentru cazurile in care niciunul dintre magazinele online de referinta nu furnizeaza preturi de vanzare pentru un anumit produs, Pretul de Retail sau Pretul West-tel va fi calculat de West-tel in mod independent, pe baza unor criterii obiective, ce pot varia in functie de situatia concreta a respectivului produs pe piata specifica. Scopul afisarii Pretului de Retail/Pret de Nou este exclusiv acela de a informa Utilizatorul Platformei/Clientul/potentialul Cumparator despre diferenta de pret dintre produsele noi si produsele din categoria reconditionate si oferite spre vanzare de West-tel, pentru ca respectivele persoane sa poata lua o decizie de tranzactionare corecta, informata si asumata (decizie de a cumpara sau de a nu cumpara un produs comercializat de West-tel).
Aplicarea Cupoanelor. În cadrul anumitor Campanii promoționale disponibile pe Site, o să poți adăuga inainte de inregistrarea Comenzii si plata, un cupon în secțiunea special dedicată. În cazul în care nu aplici acest cupon, pierzi beneficiile pe care le-ai putea avea prin aplicarea cuponului, iar West tel nu este responsabil pentru niciun fel de prejudiciu pe care l-ai putea avea și nu este obligat să-ți ofere sub alta forma acel beneficiu. Cu excepția cazului în care se prevede în mod expres în cadrul respectivei Campanii promoționale, cupoanele nu sunt cumulate cu alte beneficii și nu poate fi folosit mai mult de 1 cupon pentru 1 Comanda.
In cazuri exceptionale, pentru acele Produse pentru care nu putem indica Prețul de Vanzare și/sau, după caz, eventualele costuri suplimentare de transport sau livrare, îți vom pune la dispoziție un calculator de preț sau te vom contacta prin e-mail/prin intermediul Contului de Utilizator pentru a lamuri distinct aspectele contractuale relevante.
Modalitățile de plată disponibile pentru achitarea Produselor comandate pe Platforma sunt, dar fără a se limita la acestea, următoarele: plata numerar la livrare (ramburs), plata online cu cardul de debit sau credit (inclusiv carduri de cumpărături cu plata în rate sau integral), plata cu cardul la livrare, ordin de plata sau plata in rate prin Oney. Modalitățile de plată disponibile îți vor fi indicate pe Platformă, in formularul de Comanda, înainte de inregistrarea acesteia. Te rugam sa selectezi cu atentie modalitatea de Plata deoarece aceasta nu mai poate fi modificata dupa inregistrarea Comenzii. In cazuri exceptionale, daca se pot tehnic opera modificarile solicitate, este posibil ca acest proces sa presupuna costuri suplimentare in sarcina ta exclusiva (ex: in cazul optiunii de plata prin Oney, daca modificarea presupune schimbarea valorii Comenzii iar suma initiala a intrat deja in procesul de verificare si aprobare al finantatorului). Detaliile despre facilitatile de plata oferite de Partenerii West-tel si caracteristicile acestora se regasesc pe Platforma, fie mentionate distinct, fie prin trimitere la link-urile proprii ale Partenerilor, raspunderea pentru corectitudinea informatiilor furnizate si legalitatea mecanismelor de plata si/sau finantare apartinand in exclusivitate acestora.
In cazul in care optezi pentru anumite solutii de creditare (ex: plata in rate cu card de debit prin Oney), confirmarea Comenzii si livrarea pot fi conditionate de confirmarea prealabila a aprobarii creditului de catre finantator sau chiar de plata. Totodata, in astfel de cazuri si in functie de prevederile contractului incheiat de tine cu finantatorul, acesta poate retrage finantarea (ex: caz de frauda, neplata la scadenta a ratelor etc), caz in care contractul dintre noi inceteaza si tu esti obligat sa returnezi Produsele catre West-tel iar West-tel este imputernicit de tine prin prezentul document cu transferul contravalorii sumelor incasate si care fac obiectul finantarii (diminuate eventual cu contravaloarea deprecierii Produsului), direct catre finantator, cu renuntarea de catre tine la orice drept de urmarire a West-tel pentru respectivele sume sau pentru orice eventuale daune sau prejudicii.
In cazul in care ai achizitionat Produse utilizand solutii de creditare (ex: plata in rate cu card de debit prin Oney), iei la cunostinta si accepti ca in cazul exercitarii dreptului de retragere din contractul de achizitie incheiat cu West-tel sau al exercitarii dreptului de retur, in functie de prevederile contractului de creditare pe care l-ai semnat cu finantatorul, acest contract inceteaza de drept, caz in care tu esti obligat sa returnezi Produsele catre West-tel iar West-tel este imputernicit de tine cu transferul contravalorii sumelor incasate si care fac obiectul finantarii (diminuate eventual cu contravaloarea deprecierii Produsului), direct catre finantator, cu renuntarea de catre tine la orice drept de urmarire a West-tel pentru respectivele sume sau pentru orice eventuala dauna sau prejudiciu.
In cazul in care ai achizitionat Produse utilizand solutii de creditare (ex: plata in rate cu card de debit prin Oney), iei la cunostinta si accepti prin prezentul document, ca nu sunt permise retururi partiale in cazul Comenzilor ce contin mai multe Produse.
În cazul în care este disponibilă și alegi plata prin transfer bancar/ordin de plată/card/plata in rate prin Oney, plata se va considera efectuata (finalizata) cand suma va fi incasata (creditata) in contul West tel indicat pe factura proformă/fiscală. Te rugăm să ai în vedere că de la momentul efectuării plății de către tine pot trece chiar și 7 zile până ce plata va putea fi identificată ca incasata în contul nostru, in toata aceasta perioada Plata nefiind considerata finalizată.
In functie de modalitatea de plata aleasa, iti vom emite pentru Produsele comandate si achitate factura fiscala, obligația ta fiind să ne furnizezi toate informațiile necesare conform legislației în vigoare pentru emiterea corecta a acesteia te rugăm să acorzi o atenție sporită atunci când introduci datele, pentru că nu vom putea modifica datele din facturile proforme/fiscale emise. În cazul plății prin transfer bancar, vom emite inițial o factură proformă, urmând ca după dupa finalizarea platii sumei mentionate in proforma să procedăm la emiterea facturii fiscale.
Ca regulă generală, îți vom transmite factura aferentă Comenzii pentru Produsele vândute/livrate în format electronic, pe e-mail și/sau în Contul tău de Client, pe care te încurajăm să-l verifici constant (de asemenea, este posibil ca mesajele noastre să ajungă în folderul SPAM, așadar te rugăm să verifici și acolo).
Conform legislației în vigoare din România, atunci când vom accepta plata cu cardul bancar, nu vom solicita plăți suplimentare (ex: contravaloarea comisioanelor bancare).
În cazul plăților online, nu suntem și nu putem fi ţinuți responsabili pentru niciun alt cost suportat de tine în plus față de preţul Produsului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului , în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează plata.
In cazul in care Comanda este livrata fara a se finaliza cu succes plata din motive independente de West-tel, contractul incheiat intre noi se considera desfiintat de drept/anulat si ai obligatia de a returna Produsele din Comanda in termen de 3 zile de la solicitarea formulata de West-tel.
Plata in 3 sau 4 rate cu costuri nesemnificative utilizand cardul de DEBIT prin ONEY. Solutiile de Creditare Oney (3xOney si 4xOney) sunt furnizate de Oney Bank persoanelor fizice eligibile pentru (a) costuri nesemnificative (maximum 0,5% din valoarea totala a creditului) sau (b) gratuit (in campanii promotionale) fiind rambursabile in maximum 60 de zile (pentru 3xOney) sau 90 de zile, dar nu mai mult de 3 luni (pentru 4xOney). Solutiile de Creditare Oney sunt disponibile exclusiv pentru produsele si serviciile vandute online si sunt valabile pentru un credit de minimum 450 Lei si maxim 12.000 Lei. Prin acceptarea prezentului document confirmati ca intelegeti si sunteti de acord ca exercitarea de catre dvs. a dreptului de denuntare a contractului de vanzare- cumparare si returnarea produselor achizitionate de pe westtel.ro pentru care ati beneficiat de o solutie de creditare 3x Oney sau 4x Oney in baza unui contract de credit incheiat online cu Oney Bank, atrage incetarea automata a contractului de credit fara nicio alta formalitate, in conformitate cu TERMENII SI CONDITIILE GENERALE APLICABILE ACORDARII ONLINE A SOLUTIILOR DE CREDITARE ONEY (3XONEY SI 4XONEY) si a termenilor si conditiilor din aceasta pagina. Intr-o astfel de situatie, prin acceptarea prezentului document intelegeti si sunteti de acord ca rambursarea de catre Westtelefoane SRL a tuturor sumelor astfel finantate sa fie efectuata de Westtelefoane SRL prin utilizarea aceleiași metode de plata utilizate de dvs., mai exact prin restituirea de catre Westtelefoane SRL a sumei integrale a pretului de achizitie si a oricaror sume finantate prin contractul de credit, in contul indicat de catre Oney Bank in scopul achitarii sumelor datorate de dvs. in legatura cu creditul 3xOney sau creditul 4xOney. Oney Bank este o institutie de credit franceza autorizata sa desfasoare activitati de creditare si de plata de Autoritatea Franceza de Control Prudential si Rezolutie (“ACPR”),organizata si functionand ca societate pe actiuni in conformitate cu legislatia din Franta, cu un capital social de 51.286.585 euro, inregistrata in Registrul Comertului si Societatilor din Lille Metropole sub numarul 546 380 197, cu sediul situat in str. Avenue de Flandre, nr. 34, Croix (59170),numar de telefon +40 317 305 050 si adresa de email: serviciulclienti.ro@oney.com, supravegheata de autoritatea competenta franceza, ACPR, precum si de Banca Nationala a Romaniei si furnizeaza Solutiile de Creditare Oney transfrontalier, fara prezenta fizica pe teritoriul Romaniei. 33 3.2.7. Transferul proprietății asupra Produselor Proprietatea asupra Produselor va fi transferată catre tine, in calitate de Cumparator, la data incheierii Contractului de vanzare-cumparare la distanta, sub conditia finalizarii cu succes a platii pretului, asa cum a fost acesta mentionat in factura proforma/fiscala. 3.2.8. Dreptul de retragere al Clientului. Dreptul de retur Pe scurt: In baza legii, cand contractezi cu noi in calitate de Consumator, poti renunta la contract in 14 zile (ceea ce poate presupune, in functie de tipul de contract, si obligatia ta de a returna Produsul achizitionat).
In cazul cumpararii de produse pe Platforma West tel , noi iti permitem insa sa returnezi Produsele în 30 zile de la livrare, fără să ne zici de ce vrei să faci asta, iar dacă totul este în regulă, noi îți vom rambursa suma achitata.
Conform legii, indiferent de calitatea ta – Consumator Vanzator sau Consumator Cumparator, si de tipul de contract incheiat cu noi, ai dreptul de a denunța unilateral acest contractul (“Dreptul de retragere”), în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice (”Perioada de retragere”), fără a fi nevoit să justifici decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri în afara celor stabilite de lege. Dreptul de retragere opereaza pentru contract in integralitatea sa (de ex: pentru toate Produsele din Comanda). Dreptul de retragere poate fi exercitat de Consumator printr-o cerere expresa in acest sens transmisa in 14 zile conform clarificarilor din articolele urmatoare, tu avand obligatia ca in termen de 14 zile de la transmiterea cererii sa returnezi Produsele iar noi obligatia ca in acelasi termen sa iti returna sumele achitate.
Strict pentru Produsele vandute catre tine, in calitate de Cumparator, independent de Dreptul legal de retragere, noi iti acordam un Drept de retur, care presupune ca in termen de pana la 30 de zile de la livrarea Produselor poti solicita returnarea acestora si transmiterea catre West tel, cu obligatia noastra ca in urma verificarilor Produsului, sa iti returnam suma achitata pentru acesta, in conditiile mentionate in articolele urmatoare(”Dreptul de retur”). Dreptul de retur poate fi exercitat pentru Comanda in integralitatea sa sau doar pentru anumite Produse dinn Comanda. Este posibil ca in anumite perioade, in conformitate cu strategiile comerciale ale West tel si eventualele Campanii in derulare, sa poti beneficia de un termen extins de exercitare a Dreptului de retur (ex: termen de 60 de zile pentru retur), situatie care va fi adusa de catre West tel la cunostinta publicului interesat . Intr-o astfel de situatie, termenul extins de retur va inlocui termenul de 30 de zile, toate celelalte prevederi referitoare la exercitarea acestui drept ramanand aplicabile, in lipsa de dispozitie expresa contrara.
Dreptul tău legal de retragere, adica dreptul Consumatorului Vanzator sau Cumparator de denunta unilateral contractul incheiat cu West tel, expiră în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la: (a) data încheierii Contractului, în cazul Contractelor ce au ca obiect Servicii; (b) ziua în care Cumparatorul sau un terț, altul decât transportatorul şi care este indicat de Cumparator, intră în posesia fizică a Produselor, sau: (i) în cazul în care Cumparatorul face o singură Comandă pentru Produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Cumparatorul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Cumparator, intră în posesia fizică a ultimului Produs; (ii) în cazul livrării unui Produs care constă în mai multe loturi sau piese, ziua în care Cumparatorul sau un terţ, altul decât transportatorul şi care este indicat de Cumparator, intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese;
Dreptul tau de retur, adica dreptul Cumparatorului de a returna Produsele achizitionate, expira in termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice.
Pentru exercitarea Dreptului de retragere, trebuie ca in termenul mentionat mai sus să ne informezi cu privire la decizia ta de retragere din Contract. Poți face asta prin intermediul formularului de retragere pus la dispoziție prin intermediul Platformei sau prin transmiterea in scris, prin modalitatile de comunicare agreate (email sau formular de contact) a intentiei de retragere. Pentru cazul in care optezi pentru exercitarea Dreptului de retur, trebuie sa ne informezi despre aceasta intentie in termenul mentionat mai sus , avand la dispozitie aceleasi modalitati de comunicare a intentiei, ca si in cazul dreptului de retragere.
Ulterior transmiterii cererii de retragere sau de returnare Produse, trebuie sa returnezi Produsele in termenele mentionate (14 zile de la transmiterea cererii de retragere din contract) si, dupa caz,(30 de zile de la data livrarii Produselor). Pe Platforma, am făcut totul automatizat pentru tine, pentru returnarea produselor achizitionate, indiferent daca returul este o consecinta a exercitarii Dreptului de retragere al Consumatorului din Contract, sau reprezinta doar exercitarea distincta a Dreptului tau de retur, in calitate de Cumparator. Vei găsi în cont toate detaliile pentru a usura procesul de retur al Produselor, pe care trebuie doar să dai click, iar totul se va face în mod automat. Urmezi pașii descriși în Plaformă, cererea de retragere/retur se generează automat, iar un curier va fi trimis la adresă pentru a prelua telefonul pe care vrei să-l returnezi. Pentru o procesare optima a cererilor de retragere/retur iti recomandam sa utilizezi facilitatile oferite de Platforma, transmiterea pe mail sau prin formularul de contact a acestor solicitari putand genera intarzieri sau erori ca urmare a procesarii neautomatizate. De asemenea, te rugăm să ai în vedere să nu trimiți produsele retur până ce nu urmezi pașii descriși în Platformă. Nu suntem răspunzători pentru niciun fel de 35 prejudiciu sau cost suplimentar pe care tu îl suporți dacă nu respecți pașii descriși anteriori sau ne furnizezi informații eronate pentru retur
. În cazul exercitării Dreptului de retragere sau a celui de retur prin mail ori formular de contact, cu titlu informativ dar nu obligatoriu, te rugam sa completezi informatiile necesare conform acestui model de formular de retur: https://www.trusted.ro/wp-content/uploads/2014/10/model-retragere-trusted.pdf
In cazul exercitarii Dreptului de retragere, Cumparatorul returnează Produsele sau le înmânează West tel sau unei persoane autorizate de aceasta să recepţioneze Produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data la care Clientul a comunicat West tel decizia sa de a se retrage din Contract. Termenul este respectat dacă Produsele sunt trimise de Client catre West tel înainte de expirarea perioadei de 14 (paisprezece) de zile calendaristice menționate. In cazul exercitarii de catre Cumparator a Dreptului de retur, acesta are obligatia sa returneze catre West tel produsele in termen de 30 (treizeci) de zile de la data primirii acestora (data livrarii), cu conditia informarii prealabile a West tel. Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea Produselor, cu excepţia cazului în care West tel acceptă să suporte acele costuri și informează despre asta Clientul. In cazul returului ca urmare a exercitarii Dreptului de retragere, West tel rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului Consumator, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care este informat în legătură cu decizia Clientului de a se retrage din Contract. In cazul returului ca urmare a exercitarii de catre Cumparator a Dreptului de retur, West tel va returna acestuia contravaloarea Produsului returnat, doar dupa primirea si verificarea acestuia, cu posibilitatea de a deduce eventualele diminuari de valoare a Produsului din culpa Cumparatorului.
Situații specifice privind returnarea Produselor către West tel: ▪ (i) Produsele returnate către West tel conform prezentei secțiuni trebuie să fie deblocate, neparolate, libere de orice fel de sarcini, parole, amprente, coduri PIN, coduri de securitate sau orice alte mecanism de blocaj. De asemenea, Produsele trebuie să fie libere de orice fel de date personale sau orice alte fișiere. Produsele trebuie să fie returnate conform setărilor din fabricație (reset to factory settings). În cazul în care Produsul returnat este blocat cu parole de acces (cont de Google, Icloud etc.), West tel nu va putea procesa plata sumei de bani aferentă returului până în momentul în care nu vei șterge (de la distanță, acolo unde este posibil), informațiile aferente acelor conturi și orice fel de alte date, personale sau nu, care există stocate în Produs. ▪ (ii) West tel nu va rambursa sumele aferente Produselor returnate dacă Produsul a suferit intervenții (autorizate sau nu) în alte locații decât cele indicate în mod expres de către West tel. Spre exemplu: nu poți să trimiți telefonul în alt centru de reparații decât în centrul de reparații West tel, iar apoi să îl returnezi către noi, indiferent dacă respectivul centru de reparații este sau nu autorizat. ▪ (iii) West tel nu va rambursa sumele dacă Produsul a fost desfăcut de către tine sau de alte persoane, indiferent că acestea au fost sau nu în centru autorizate. Pe scurt, Produsele pe care vrei să le faci retur către West tel trebuie să se regăsească în aceeași stare în care le-ai primit (mai puțin ambalajul nostru), iar dacă vrei să returnezi un Produs către West tel, indiferent ca iti exerciti Dreptul de retragere din contract sau Dreptul de Retur, nu utilizezi Produsul intr-o maniera care sa-i altereze proprietatile tehnice si estetice. Rambursarea sumelor se efectuează ca regula, prin intermediul unui cont bancar (IBAN) comunicat de Client, deoarece West tel nu poate să ramburseze sumele de plată prin mandat poștal, numerar sau altă modalitate. Contul bancar trebuie să fie pe numele persoanei care a plasat Comanda iar în cazul în care titularul de cont este o alta persoana, trebuie ca la cerere, sa ne oferi informatii despre calitatea acestei persoane in relatia cu tine, West tel rezervandu-si dreptul sa nu efectueze transferul catre acest cont si sa iti solicite un altul. In cazuri exceptionale, in relatia cu Consumatorul, West tel poate returna banii intr-o alta modalitate agreata cu acesta, similara in masura posibilitatilor cu cea utilizata de Consumator la efectuarea platii Produselor.
West tel nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de West tel.
In cazul exercitarii Dreptului de retragere de catre Consumator, cu exceptia cazului in care West tel s-a obligat sa recupereze el insusi Produsele, West tel poate amâna rambursarea până la data recepţionării Produselor care au făcut obiectul contractului sau până la momentul primirii unei dovezi din partea Consumatorului conform căreia acesta a trimis Produsele către West tel, luându-se în considerare data cea mai apropiată. In cazul exercitarii Dreptului De retur, West tel poate amana rambursarea sumelor achitate de Client pana la momentul primirii si verificarii Produselor returnate.
Conform legislației în vigoare aplicabile contractelor încheiate la distanță, nu se asigură Dreptul de retragere în cazul: ▪ (i) contractelor de prestări Servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către West tel. Astfel, in cazul contractelor de Servicii incheiate de West tel cu Consumatorii, Vanzatori ai Bunurilor listate ca Produse pe Platforma, acestia din urma, prin prezentul document, iau la cunostinta si accepta ca prestarea Serviciilor de catre West tel incepe la momentul incheierii contractului de Servicii si ca pot exercita Dreptul de retragere din Contract pe o perioada de 14 zile de la data incheierii contractului dar numai pana la momentul in care West tel incheie la distanta, pentru respectivul Produs, contractul de vanzare-cumparare cu Clientul Cumparator. ▪ (ii) achiziționării Produselor sau Serviciilor de către persoane juridice, cu excepția cazului în care West tel decide să acorde această facilitate. 3.2.8.16. Având în vedere dispozițiile generale menționate anterior, West tel nu asigură Dreptul de retragere al Clientului Consumator si nici Dreptul de retur, în următoarele cazuri (fiind aplicabile in reltia cu Consumatorul prevederile legale in materie de sarcina a probei): ● (a) pentru Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca defecte estetice in termen de 48 de ore de la livrare Produsului sau la momentul receptionarii Produsului/Comenzii cu “verificare la livrare”), urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate; ● (b) Produse al căror software a fost activat (jailbreak, root etc.) într-o formă sau alta – West tel își rezervă dreptul să refuze rambursarea sumelor aferente Dreptului de retragere si/sau Dreptului de retur dacă constată, în urma verificărilor tehnice, că Produsul a fost alterat din punct de vedere al software-ului, chiar dacă este readus la starea inițială de către Cumpărător anterior exercitării dreptului de retragere și transmiterii Produsului. ● (c) în cazul foliilor de protecție, returul acestora se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Diminuarea valorii Produselor. În momentul primirii Produsului ca urmare a exercitării Dreptului de retragere, West tel poate proceda la verificarea tehnică și estetică a acestuia. Conform legislației relevante in vigoare, Consumatorul, are dreptul la rambursarea sumelor dacă Produsele sunt returnate în aceeași stare în care au fost primite, impreuna cu toate accesoriile. Orice abatere și lipsuri de la acestea vor fi avute în vedere de West tel si vor putea conduce la diminuarea sumei ce urmează a fi rambursată, suma fiind stabilită luând în considerare costurile suportate de West tel pentru a readuce Produsul în starea inițială, așa cum a fost vandut Consumatorului West tel va comunica Consumatorului suma ce urmează a fi rambursată după efectuarea inspecției. În cazul în care Consumatorul nu este de acord cu această sumă sau în cazul în care, ca urmare a efectuării inspecției, West tel constată că Produsul nu mai poate fi readus în starea inițială (indiferent dacă această operațiune presupune sau nu costuri rezonabile), West tel va oferi Consumatorului posibilitatea de a i se returna Produsul, pe cheltuiala acestuia din urmă. In cazul in care West tel ramburseaza suma achitata de Consumator in termenul legal, fara a fi avut la dispozitie un termen suficient pentru verificarea Produsului, daca in urma verificarilor rezulta diminuarea valorii acestuia din culpa Consumatorului, va avea dreptul sa intreprinda demersurile legale pentru recuperarea eventualelor daune/prejudicii, sarcina probei fiind conforma dispozitiilor legalein materie. In cazul exercitarii Dreptului de retur, West tel isi rezerva dreptul de a rambursa contravaloarea Produsului returnat doar dupa verificarea acestuia si cu deducerea contravalorii eventualelor diferente tehnice, functionale si estetice dintre Produsul livrat de West tel si cel returnat de Cumparator. Sarcina probei de conformitate a Produsului returnat cu Produsul livrat de West tel revine Cumparatorului.
Garanții Pe scurt: West tel pune accent pe încrederea pe care ne-o oferi – este unul din pilonii noștri de funcționare. De aceea, pe lângă procedura de verificare a Bunurilor si de garantia de conformitate de care beneficiezi in baza legii, in calitate de Consumator,noi oferim tuturor Cumparatorilor și o garanție comerciala a Produselor de 12 luni de la livrare. Astfel, cumperi un produs verificat, testat și care este acoperit de eventuale probleme care pot apărea.
Pentru Produsele disponibile pe Platforma, West tel, in calitate de Vanzator, garanteaza Consumatorului care le achizitioneaza, conformitatea acestora cu informatiile furnizate referitoare la functionalitatea, conditia estetica, specificatiile tehnice, durabilitatea, securitatea si actualizarile software ale Produselor comercializate (“Garantia de conformitate”). West tel raspunde in conditiile legii fata de Consumatorul care achizitioneaza Produsele, pentru orice neconformitate subiectiva sau obiectiva, pe o perioada de un an de la data livrarii Produselor. Orice neconformitate care este constatata de Consumator in termen de un an de la livrarea Produsului este prezumata a fi existat in momentul livrarii, pana la proba contrarie.. In caz de neconformitate a Produsului, in baza garantiei legale de conformitate, Consumatorul are dreptul de a solicita West tel remedierea neconformitatii, de a beneficia de o reducere proportionala a pretului sau de a obtine incetarea contractului, conform precizarilor din legislatia specifica. Pentru ca neconformitatea sa fie remediata, Consumatorul poate opta intre reparatie si inlocuire, cu exceptia cazului in care masura aleasa ar fi imposibila sau ar impune West tel costuri disproportionate luand in considerare: valoarea Produsului, gravitatea neconformitatii sau daca masura corectiva ar putea fi executata fara vreun inconvenient semnificativ pentru Consumator. Consumatorul are dreptul sa obtina o reducere proportionala a pretului daca West tel nu a realizat corespunzator reparatia sau neconformitatea persista, daca West tel refuza remedierea neconformitatilor prin reparatie sau inlocuire sau in cazul unei neconformitati grave. Consumatorul nu are dreptul sa solicite incetarea contractului daca neconformitatea este minora. Consumatorul poate opta pentru o anumita masura corectiva in cazul in care neconformitatea Produsului este constatata la scurt timp de la livrare dar nu mai mult de 30 de zile de la data livrarii. Pentru orice neconformitate a Produsului, Consumatorul se poate adresa West tel prin mijloacele de sesizare puse la dispozitie de acesta sau poate decide sa utilizeze beneficiile garantiei comerciale, in conditiile reglementate in continuare.
Scopul West tel este de a-ți oferi telefoane care să fi fost verificate din punct de vedere tehnic si estetic de către specialiștii noștri. Pentru ca avem incredere in profesionalismul specialistilor nostri si in calitatea serviciilor lor, oferim Cumparatorilor pentru Produsele achizitionate o garanție comercială de 12 luni (sau 24 de luni, in cazul disponibilitatii garantiei extinse), ale carei carecteristici si beneficii sunt consemnate in certificatul de garanție pe care îl poți găsi in format electronic în Cont și/sau care ți-a fost furnizat pe e-mail dupa achizitionarea Produsului (“Garantia comerciala”). Garantia comerciala nu afecteaza drepturile tale in calitate de Consumator, beneficiar al garantiei legale de conformitate.
Asigurarea serviciilor acoperite de garanția comerciala se va face de către noi sau, dacă va fi cazul, de partenerii noștri, conform mentiunilor din Certificatul de garanție comercială. In certificatul de garanție comercială vei gasi toate informațiile de care ai nevoie, precum: cazurile în care beneficiezi de garanție, procedura de urmat in cazul in care intelegi sa te folosesti de beneficiile oferite de garantia comerciala, locațiile partenerilor și modalitatea în care poți beneficia de această garanție. Te rugăm să citești cu atenție toate aceste detalii și să păstrezi certificatul de garanție comercială într-un loc sigur.
Pentru a beneficia de garanție, Produsul trebuie să fie trimis către centrul de reparații West tel, conform datelor indicate în Platformă. Garanția nu este valabilă în alt centru de reparații.
Ce este exclus din garanție? Depunem mereu eforturi considerabile pentru ca tu să fii mulțumit. Dar nu orice defectiune sau disfunctionalitate este acoperita de garanție. Avem o serie de limitări pentru care nu putem oferi garanție, fie pentru că privesc componente consumabile (de ex: bateria sau accesoriile), fie pentru că sunt probleme ale producătorilor pentru care nici ei nu oferă la rândul lor garanție. Mai avem și situațiile în care tu strici telefonul respectiv si chiar dacă nu ai vrut acest lucru, noi nu putem acoperi reparatii prin intermediul garantiei. Așadar, nu vor face obiectul garanției următoarele:
(i) Utilizarea improprie a telefonului, manipulare defectuoasă, instalare de software neautorizat, utilizarea neconformă cu instrucțiunile de utilizare sau alte asemenea întrebuințări, precum: instalarea unui soft neoficial sau care să nu fi fost anterior aprobat de Google Play / AppStore, instalarea unui sistem de operare neoficial sau în variantă beta, rootarea telefonului, telefonul care stă mereu în soare (bordul mașinii) sau la temperaturi scăzute, ținut în suport magnetic neautorizat etc.; ▪ (ii) Telefoanele care au suferit impact fizic cu suprafețe dure (căzături, șocuri etc.); ▪ (iii) Defecte cauzate de contactul cu lichide, aer comprimat sau orice alt tip de substanțe, indiferent că produc coroziuni și oxidări vizibile sau nu; ▪ (iv) Telefoane care au fost deschise, reparate sau manipulate de terți; ▪ (v) Defectele cauzate de update-uri de software, indiferent că sunt autorizate sau nu; ▪ (vi) Deteriorarea normală a Produsului ca urmare a folosirii (mătuirea și îngălbenirea ecranului, efectul de burn in, mătuirea spațiului aferent tastelor, erodarea butoanelor, cauciucurilor sau a marginilor telefonului, locurilor de cuplaj etc); ▪ (vii) Garanția pentru baterii se acordă doar acelor baterii care sunt improprii utilizării în mod constant a acestora, spre exemplu: sunt umflate, nu mai permit aprinderea telefonului, sunt scurtcircuitate, nu se mai pot încărca din cauza unui defect de fabricație, a construcției necorespunzătoare din fabricație, a manoperei defectuoase din partea producătorului sau din partea echipei West tel sau alte potențiale defecțiuni tehnice care nu survin în urma unei utilizări normale a telefonului. Diminuarea capacitații de sănătate a bateriei și a numărului ciclurilor de încărcare reprezintă utilizarea normală a bateriei, acesta fiind un bun consumabil, supus deteriorării și degradării în timp. Din acest motiv, uzura normală a bateriei nu reprezintă un motiv de garanție pentru care să poți cere înlocuirea bateriei (spre exemplu, nu poți cere înlocuirea pe motiv că sănătatea bateriei telefonului tău a scăzut sub 80%); ▪ (viii) Folosirea unor încărcătoare și cabluri pentru încărcare sau transfer de date, altele decât cele oficiale ale producătorului sau a celor compatibile achizitionate de pe West tel.
4. Proprietate Intelectuală
Pe scurt: tot ceea ce vezi pe Site/Platformă ne aparține din punct de vedere al drepturilor de autor si al proprietății intelectuale si avem drept exclusiv de folosinta asupra lor, iar tu te obligi să nu ne încalci aceste drepturi și să nu folosești nico informatie de pe Site, indiferent de forma de prezentare a acesteia, fără acordul nostru prealabil.
4.1. Denumirile comerciale, mărcile, drepturile de autor şi orice alte drepturi de proprietate intelectuală înregistrate sau în curs de înregistrare referitoare la Produse si Servicii publicate pe Platformă sunt și vor rămâne proprietatea exclusivă a West-tel sau după caz, a licenţiatorilor Platformei. Utilizatorul Platformei nu va avea niciun drept și nicio pretenţie cu privire la acestea.
4.2. Utilizatorul nu va acţiona în niciun fel care ar putea aduce atingere drepturilor prevăzute în art. 4.1 de mai sus. Utilizatorul se obligă să nu folosească in niciun scop, direct sau indirect, simin nico modalitate (independent sau ca parte dintr-un intreg) niciun semn grafic sau denumire similare sau identice cu cele publicate pe Platforma West-tel,
4.3. Toate informațiile disponibile pe Platformă (inclusiv, dar fără a se limita la, imagini statice sau dinamice, text, logo-uri, simboluri, reprezentări comerciale, video-uri etc.) care pot fi vizualizate sau accesate în orice mod prin utilizarea unui echipament electronic, conținutul e-mailurilor trimise Utilizatoruluiprin intermediul Platformei, orice informație disponibila Utilizatorului (inclusiv, dar fără a se limita la informatii in legatura cu functionalitatile Platformei si a Conturilor) sau comunicata acestuia prin orice mijloc de către un reprezentant al Platformei/ West-tel sunt și rămân proprietatea exclusivă a West-tel, in calitate de titular al drepturilor de autor si proprietate intelectuala (detinute direct sau indirect prin licențe de utilizare și/sau publicare, exclusive/neexclusive, limitate/nelimitate în timp etc.). Utilizatorul poate copia, transfera și/sau utiliza astfel de date numai în scopuri personale sau în afara unei activități desfășurate cu titlu profesional și numai în cazul în care nu intră în conflict cu interesele West-tel si cu prevederile prezentului document.
4.4. Este interzisa în mod expres utilizarea conținutului disponibil pe Platforma în orice alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul document sau in mod distinct de catre West-tel.
5. Publicitate si Comunicări comerciale. Campanii promotionale Pe scurt: atunci când facem activități de marketing direct, adica intentionam sa iti comunicam materiale comerciale sau publicitare, îți solicităm în prealabil consimțământul.
5.1. Utilizatorul îşi poate exprima consimţământul pentru a primi Comunicări comerciale prin poşta electronică /SMS/apeluri telefonice, permiţând West-tel să efectueze astfel de comunicări, prin bifarea opţiunii specifice la momentul primei inregistrari a adresei de email sau a numarului de telefon pe platforma West-tel.
5.2. Utilizatorul poate oricând să revoce consimţământul privind astfel de Comunicări comerciale prin:
● transmiterea unei solicitări în scris West-tel la adresa de e-mail din secţiunea „Contact” din Platformă sau prin altă metodă pusă la dispoziție Utilizatorului – în acest caz, revocarea va produce efecte în cel mult 48 (patruzeci și opt) de ore de la inițierea procedurii;
● renunțarea la primirea Newsletterelor sau a Comunicărilor comerciale, în orice moment, prin accesarea link-ului dedicat care se regăsește în cuprinsul oricărui Newsletter;
● bifarea optiunii de retragere a consimţământului în secţiunea dedicată de pe Platformă.
5.3. Posibilitatea modificarii optiunii initiale sau anterioare referitoare la acordul sau refuzul de a primi Comunicari comerciale, va fi mentionata obligatoriu in toate Comunicarile comerciale transmise de catre West-tel Utilizatorilor Platformei.
5.4. Newsletterele și Comunicările comerciale ale West tel sunt transmise prin intermediul Partenerilor contractuali specializați ai West-tel, accesul acestora la datele cu caracter personal ale Utilizatorilor si modalitatea de prelucrare si de asigurare a securitat acestor date datelor, realizandu-se in conformitate cu Politica West tel de prelucrare a datelor cu caracter personal, disponibila pe Platforma.
5.5. Renunțarea Utilizatorului la primirea Newsletterelor sau ale altor Comunicări comerciale va produce efecte doar pentru viitor.
5.6. West-tel își rezervă dreptul de a selecta, dupa caz, justificat si in mod unilateral, persoanele cărora le trimite Newslettere și alte Comunicări comerciale, indiferent de optiunea acestora de a primi astfel de Comunicari comerciale, West-tel neputând fi traș la răspundere pentru o astfel de selectie.
5.7. In cadrul Campaniilor promotionale desfasurate de West-tel, prevederile prezentului document se vor completa cu cele ale Regulamentului de Campanie dedicat iar in caz de neconcordanta intre cele documente, in relatia cu Consumatorul voi prevala reglementarile mai avantajoase pentru acesta. In cazul Campaniilor promotionale avand ca obiect eventuale reduceri ale Pretului de Vanzare West-tel, ne vom conforma obligatiilor legale incidente (dupa caz, calcularea si publicarea Pretului Anterior de Vanzare).
6. Răspunderea in procesul de utilizare a Platformei
Pe scurt: ești răspunzător pentru Comenzile plasate, datele furnizate și modul în care utilizezi Site-ul nostru.
6.1. Conținut generat de Utilizatori
6.1.1. Tot conținutul pe care îl postezi prin intermediul Platformei (cum ar fi Recenziile Produselor) este responsabilitatea exclusivă a ta, ca persoanai care ai creat respectivul conținut.
6.1.2. Deși West-tel nu monitorizează în mod obișnuit conținutul postat de Utilizatori, ne rezervăm dreptul de a face acest lucru și de a elimina conținutul care încalcă prevederile prezentului document, legea aplicabilă sau principiile de buna cuviinta, respect si limbaj adecvat mesajelor publice, precum si continutul despre care suntem informati de terti ca incalca drepturi de autor, drepturi de proprietate intelectuala, ca aduce prejudicii altor persoane sau este neconform realitatii.
6.1.3. În cazul în care West-tel va fi tras la răspundere pentru conținutul postat de Utilizatori pe Platformă, ne rezervăm dreptul de a ne îndrepta împotriva Utilizatorului respectiv pentru o reparare integrală a prejudiciului suferit.
6.1.4. West-tel nu susține sau garantează în vreun fel acuratețea conținutului comunicărilor postate prin intermediul Platformei de Utilizatori și nici nu sprijină și/sau achieseaza la parerile xprimate de Utilizatori referitor la Serviciile și Produsele disponibile prin Platformă, aceștia fiind singuri răspunzători pentru conținutul respectiv.
6.1.5. Prin folosirea Platformei, ești de acord și accepți că poți fi expus unui conținut care ar putea să fie defăimător, denigrator, inexact sau inadecvat sau, în anumite cazuri, că vor putea exista postări care să inducă în eroare. Desi va face eforturi pentru asigurarea publicarii in mod responsabil de continut de catre Utilizatori, West-tel nu va fi de nicio manieră responsabil pentru acest conținut postat de Utilizatori, incluzând, dar fără a se limita la erori sau omisiuni sau pentru orice fel de prejudiciu, material sau moral, direct sau indirect generat de continutul postat pe Platforma, transmis pe e-mail sau rețele de socializare sau făcut în orice alt mod public de catre Utilizatori.
6.2. Folosirea Platformei
6.2.1. Prin prezentul document iei la cunostinta, accepti si te obligi sa nu utilizezi Platforma: a) în orice mod care încalcă orice legi sau reglementări locale, naționale sau de altă natură sau orice ordin al unei instanțe din orice jurisdicție relevantă; b) în orice scop care nu este permis de prezentul document; c) în orice mod care încalcă drepturile oricărei persoane sau entități, inclusiv drepturile lor de autor, marca comercială sau alte drepturi de proprietate intelectuală sau alte drepturi private sau contractuale; d) pentru a distribui reclame de orice fel sau post sau să comunici în alt mod orice material sau mesaj fals sau înșelător de orice fel, inclusiv cu privire la concurenți, potențiali concurenți etc.; e) în orice mod care, cu intenție sau fără, hărțuiește, amenință sau intimidează orice alt Utilizator sau Vizitator al Platformei; f) în orice mod care indiferent dacă este cu intenție sau fără, promovează sau incită la rasism, violență, ură, agresiune fizică sau morală etc; g) în orice mod care este abuziv, defăimător, inexact, obscen, jignitor sau explicit sexual; h) ca să postezi fotografii sau imagini ale unei alte persoane fără permisiunea sa (și dacă este minor, permisiunea tutorelui legal al minorului); i) ca să promovezi activități ilegale sau în orice fel care să conducă la încurajarea, achiziționarea sau desfășurarea oricărei activități ilicite sau infracționale sau care poate provoca vătămări, suferințe sau neplăceri oricărei persoane; j) ca să accesezi, să manipulezi, să produci daune sau să utilizezi zone din Platforma care nu sunt destinate publicului (de ex: sisteme informatice, servere sau echipamente West-tel sau ale furnizorilor de sisteme West-tel); k) ca să accesezi sau să încerci să accesezi date ale altor Utilizatori sau Vizitatori sau ca s in mod ilicit oricare dintre măsurile de securitate ale Platformei sau ca să verifici să scanezi sau să testezi vulnerabilitatea oricărui sistem sau rețea sau să încalci sau să eviți orice masura de securitate sau de autentificare; l) în orice mod care, intenționat sau nu, duce în eroare sau are drept scop înșelarea altui Utilizator sau Vizitator al Platformei; m) ca să introduci orice program malware, virus sau alt program software care dăunează sau interferează cu funcționarea Platformei, incluzând, dar fără a se limita la cancelbots, refuz al atacurilor de serviciu (denial of services), bombe de timp, cai troieni, viruși sau orice alt software sau hardware distrugator; n) ca să interferezi sau să perturbi (sau să încerci să faci acest lucru) accesul oricărui Vizitator sau Utilizator, gazdă sau rețea, inclusiv, fără limitare, trimiterea unui virus, supraîncărcare, flooding, spaming, bombardare prin poștă a serviciilor sau prin scrierea scripturilor creatoare de conținut astfel încât să interfereze sau să creeze o povară nejustificată pentru servicii; o) ca să copiezi, să modifici sau să distribui conținutul altor Utilizatori fără consimțământul acestora; p) în alte scopuri comerciale decât cele permise în mod expres în aceșt si pentru care ai acordul West-tel; q) ca să ocolești măsurile utilizate pentru a preveni sau restricționa accesul la Platforma; r) ca să soliciți sau să furnizezi servicii ilegale sau ilicite; s) ca să colectezi informații despre alți Utilizatori sau Vizitatori fără acordul lor; t) ca să obții acces neautorizat la Platformai, serverul pe care sunt stocate sistemele si informatiile sau orice server, computer sau bază de date conectat la Platforma; u) ca să falsifici orice antet de pachete TCP / IP sau orice parte din informațiile antetului în orice e-mail sau postare, sau să folosești Serviciile pentru a trimite informații sursă alterate, înșelătoare sau false; v) ca să răzui, să crawlezi, să păstrezi sau să utilizezi Platforma sau orice conținut pentru phishing, spam, trolling sau orice scop (comercial) neautorizat; w) ca să promovezi sau să sprijini sau să soliciți implicarea în orice altă platformă sau cauză politică, religioasă (recunoscută ca organizată sau neorganizată), cult sau sectă de orice fel.
6.2.2. Vei păstra în condiții de siguranță adresa de mail (user name-ul) și parola aferente Contului, fiind singurul responsabil în cazul utilizării frauduloase a acestora de către un terț.
6.2.3. West-tel va face toate demersurile pentru a asigura functionarea optima permanenta a Platformei dar nu va putea fi tinuta raspunzatoare pentru niciun prejudiciu cauzat Utilizatorilor sau tertilor ca urmare a eventualelor disfuncționalități tehnice ale Platformei (ex: imposibilitatea temporara a accesării unui link de pe Platformă).
7. Solicitari si sesizari
7.1. Ne poți contacta în general in scris, la adresa de e-mail din secțiunea „Contact” din Platformă (contact@west-tel.ro) pentru orice nelămurire sau probleme ai în legătură cu Serviciile sau Produsele oferite de West-tel, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor, incalzari ale drepturilor de autor, informatii neconcordante etc. În funcție de dezvoltările tehnice ale Platformei, este posibil să ai la îndemână in viitor și alte metode de comunicare cu noi (precum formular dedicat de sesizari postat pe Platforma, chat online, comunicare din Contul tău de Utilizator, rețele de socializare etc.), pe care ți-le vom aduce la cunoștință.
7.2. Orice sesizare sau reclamatie primita de West-tel va fi tratata cu maxima atentie astfel incat sa beneficiezi de o experienta placuta si facila de interactiune cu West-tel.
West-tel va raspunde sesizarilor si reclamatilor tale in cel mai scurt timp posibil si nu mai tarziu de 7 de zile de la primirea sesizarii sau reclamatiei.
7.3. West-tel va depune toate diligentele rezonabile pentru solutionarea amiabila a oricaror sesizari sau reclamatii, motiv pentru care iti recomandam ca in cazul oricarei nemultumiri legate de Produse sau Servicii, de modul in care iti poti exercita drepturi pe care le ai in calitate de Utilizator sau Client, de informatiile furnizate pe Platforma, de functionalitatea Platformei sau interactiunea cu aceasta, angajatii West tel sau Partenerii acestuia cu care nu intri intr-o relatie contractuala directa (ex: curierii) etc. sa ne contactezi pentru a identifica in mod constructiv o solutie cat mai buna pentru tine.
7.4. In cazul in care nu vei fi multumit de solutia propusa si ai calitatea de Consumator in relatia contractuala cu West-tel, poti recurge in afara solutionarii eventualului litigiu potrivit regulilor de drept comun, de catre instantele judecatoresti, la Solutia Alternativa de Solutionare a Litigiilor, pusa la dispozitie de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (Platforma SAL, accesibila la https://anpc.ro/ce-este-sal/) sau la Solutionarea on-line a litigiilor prin intermediul Platformei SOL a Comisiei Europene, accesibila la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO.
8. Prelucrarea datelor cu caracter personal West-tel garanteaza prin prezentul document ca prelucrarea tuturor datelor cu caracter personal la care va acces in vederea executarii corespunzatoare a obligatiilor asumate in relatia cu Vizitatorii, Utilizatorii, Clientii Platformei, se realizeaza in conditii de legalitate si securitate a prelucrarii, in conformitate cu reglementarile nationale si europene in vigoare. Toate informatiile relevante referitoare la procesul de prelucrare de catre West-tel a datelor cu caracter persoanl (ex: categoriile de date cu caracter personal ce fac obiectul prelucrarii, persoanele vizate si drepturile acestora, scopul prelucrarii si temeiul legal al acestia, durata prelucrarii, destinatarii si transferul datelor etc.) sunt prezentate detaliat in Nota de informare West-tel referitoare la prelucrarea a datelor cu caracter personal (parte din Politica generala West-tel de prelucrare a datelor cu caracter personal), care completeaza prevederile prezentului document, ca parte integranta din acesta si care se regaseste si poate fi consultata pe Platforma.
9. Modificările Termenilor si Conditiilor
Este posibil ca in functie de prevederile legislative aplicabile, capacitatile Platformei, strategia de afaceri West-tel si nu numai, sa fie necesara actualizarea prezentului document, caz in care te vom notifica in mod corespunzator (pop-up, push notification, e-mail etc.). Totodata vei gasi intotdeauna pe Platforma varianta actualizata a prezentului document, cu precizarea datei de intrare in vigoare, noua varianta producand efecte doar pentru viitor si neafectand contractele deja in derulare, decat cu acordul prealabil al partilor implicate.
10. Activitatea peste granițele României Serviciile West-tel si Produsele comercializate pe Site sunt livrate exclusiv pe teritoriul României, în conformitate cu opțiunile de selectare a județelor și a localităților disponibile pe Site, în formularul de Comandă.